Menu
0
Gratis installatiehulp
Groot assortiment
Gratis digitale software levering
Achteraf betalen

Contact

Heeft u een vraag over een bestelling? of over een product? Of heeft u een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers staan dagelijks van 09:00 tot 17:00 klaar om al uw vragen te beantwoorden

Bedrijfsadres

PageUp Computers V.O.F

Schubertstraat 25

5914BL Venlo

Nederland

Bank & bedrijfsgegevens

IBAN: NL25 RABO 0366 9942 55

BIC: RABONL2U

Kamer van Koophandel: 76079694

BTW Identificatienummer Nederland: NL860500263B01

BTW Identificatienummer Belgie: BE-0765.602.885

Contact opnemen?

Heeft u vragen over onze producten of dienstverlening? Of over uw bestelling? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via de onderstaande mogelijkheden.

Email

U kunt onze afdelingen bereiken via de volgende mail adressen.

[email protected] (Voor vragen omtrent bestellingen en bezorging)

[email protected] (Voor vragen omtrent betalingen)

[email protected] (Voor het indienen van klachten)

Contactformulier

U kunt ons ook bereiken via het onderstaand contactformulier. Gemiddeld krijgt u binnen 24 uur een reactie per email.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Betalen
Hoe kan ik betalen?

Wij bieden veel verschillende betaalmethodes aan.

Voor een correct overzicht verwijzen wij u naar onze betaalmethodes pagina

Ik heb betaald via een handmatige overboeking, hoe lang duurt het voordat de betaling is verwerkt?

Gemiddeld duurt het 2 werkdagen voordat een handmatige overboeking door ons is verwerkt.

Heeft u de betaling voor 15:00 verstuurd? Dan komt de betaling dezelfde dag nog bij ons binnen.

Als u de betaling na 15:00 heeft uitgevoerd dan wordt het aankoopbedrag meestal de eerstvolgende werkdag op onze rekening bijgeschreven

Als de betaling door ons is verwerkt ontvangt u hiervan automatisch een e-mail

Waarom moet ik bij sommige betaalmethodes een toeslag betalen?

Om onze productprijzen voor u als consument zo laag mogelijk te houden vragen wij voor sommige betaalmethodes een toeslag.

De verwerking van deze betalingen door onze betalingsprovider zijn duurder en duren vaak langer. Dankzij de extra toeslag kunnen wij het mogelijk maken om deze betalingen te accepteren.

iDeal, Bancontact en een handmatige overboeking zijn altijd gratis en zonder extra toeslag.

Hoe werkt achteraf betalen via Klarna?

Als u tijdens het afrekenen hebt gekozen voor de betaalmethode achteraf betalen via Klarna dan krijgt u nadat uw bestelling is verzonden automatisch bericht van Klarna.

U kunt vervolgens in de Klarna app of op de website van Klarna de betaling eenvoudig voldoen via bijvoorbeeld iDeal.

Standaard heeft u 14 dagen de tijd om de betaling af te ronden.

Kan ik bij jullie ook op rekening kopen?

Ja, voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te kopen. Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u het beste even een e-mail sturen naar onze financiële afdeling. Dit kan via [email protected]

Nadat u de aanvraag hiervoor bij ons heeft ingediend zullen wij een kredietcheck uitvoeren. Indien deze door onze kredietverstrekker positief is bevonden heeft u de mogelijkheid om op rekening te kopen met een betalingstermijn van 30 dagen.

Om de aanvraag snel en goed te kunnen verwerken hebben wij een aantal gegevens / documenten nodig.

- Een KVK uittreksel niet ouder dan 6 maanden

- KVK Nummer

- BTW Nummer

- Bedrijfsgegevens

Ik ben een bedrijf en ben gevestigd in België, kan ik bij jullie tegen 0% BTW kopen?

Ja, dit is geen enkel probleem. 

Het beste kunt u hiervoor een zakelijk account aanmaken op onze website. Hierbij is het noodzakelijk dat u tijdens het aanmaken van uw account een geldig BTW identificatienummer invoert.

Nadat deze door ons is gecontroleerd en goedgekeurd zal de BTW percentage automatisch tijdens het afrekenen worden aangepast naar 0%

Verzending
Worden digitale licenties gratis geleverd?

Digitale software licenties worden na betaling binnen 24 uur per email verzonden

Van welke vervoerder maken jullie gebruik?

Alle bestellingen worden doorgaans binnen 1 werkdag verzonden met PostNL.

PostNL levert de zending meestal de eerstvolgende werkdag incl zaterdag af bij u als consument.

Op zondag levert PostNL geen pakketten uit

 

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL ophaalpunt

Ja, dit is zeker mogelijk.

Tijdens het afrekenen kunt u bij de stap 'Verzendmethode' een PostNL punt kiezen naar keuze.

Zodra de zending daar is bezorgd ontvangt u hierover bericht per email en is dit zichtbaar in de track & trace.

Mijn track & trace code werkt niet, hoe kan ik de zending nu volgen?

Meestal duurt het ongeveer 2 uur voordat de track & trace code actief wordt. Dit heeft te maken met een kleine vertraging tussen het aanmaken van het verzendlabel en de verwerking hiervan in de systemen bij PostNL.

Mocht de track & trace code de volgende ochtend nog steeds niet werken, neem dan contact met ons op.

Retourneren
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Bij ons krijgt u 30 dagen zichttermijn. Dat betekent dat u binnen 30 dagen uw bestelling kunt retourneren naar ons. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de zending naar ons op te sturen.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren, hoe moet ik dit doen?

Indien u gebruik wilt maken van uw herroeppingsgericht kunt u een retourverzoek aanmaken bij de desbetreffende bestelling in uw account.

Heeft u tijdens het afrekenen geen account aangemaakt? Dan kunt u onze klantenservice een mail sturen en hierbij aangeven dat u de bestelling wilt retourneren. Onze medewerkers zullen dan handmatig een retourverzoek aanmaken. 

Als uw retourverzoek is aangemaakt in ons systeem kunt u de zending opsturen naar ons. Het gemakkelijkst is door het retourformulier in te vullen in ons retourportaal - Retourportaal  In dit portaal kunt u namelijk ook direct een verzendlabel aanschaffen tegen een scherp tarief.

Mocht u geen gebruik willen maken van het retourportaal dan kunt u de zending ook handmatig opsturen naar ons en het retourformulier voor herroeping handmatig invullen.

Waarom is retourneren niet gratis?

Om de prijzen voor u als consument laag te houden hebben wij besloten dat klanten zelf de kosten voor het retourneren dragen.

Echter maken wij in sommige situaties een uitzondering op deze regel. Als een van de onderstaande situaties het geval is nemen wij de retourkosten voor onze rekening

- Verkeerd artikel is geleverd.

- Artikel is defect.

Hoe lang duurt het voordat een retourzending is verwerkt.

Gemiddeld duurt het 1 tot 3 werkdagen voordat een retourzending is verwerkt. Zodra uw retourzending is verwerkt ontvangt u hierover bericht per email.

Vervolgens zal het aankoopbedrag inclusief verzendkosten automatisch worden overgemaakt door onze betalingsprovider Mollie. Afhankelijk van uw betaalmethode duurt het ongeveer 3 tot 5 werkdagen voordat de betaling is bijgeschreven op uw rekening.

Ik heb bij bol.com via jullie besteld, hoe gaat retourneren?

Indien u de bestelling via bol.com heeft geplaatst kunt u een retourverzoek aanmaken bij de desbetreffende bestelling in uw bol.com account.

U ontvangt hierna automatisch het verzendlabel van bol.com in uw mailbox. Met dit label kunt u de zending naar ons opsturen.

Als de retourzending door ons is verwerkt zult u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort krijgen van bol.com. Indien u nog niet heeft betaald zal op dat moment uw betalingsverplichting komen te vervallen.

Software
Wat is het verschil tussen digitale levering en fysieke levering

Digitale levering

Als u tijdens het afrekenen kiest voor een digitale levering dan ontvangt u na betaling binnen 5 tot 20 min automatisch per email een licentiecertificaat.

Op dit licentiecertificaat staan uw gegevens vermeld samen met de activatiecode en bijbehorende instructies. Met behulp van deze gegevens kunt u het product online activeren op de website van de fabrikant.

Fysieke levering

Als u kiest voor een fysieke levering dan ontvangt u een originele verpakking van de fabrikant. Deze wordt doorgaan binnen 1 werkdag bezorgd door PostNL. In deze verpakking zit een voucher met daarop de activatiecode en bijbehorende instructies.

Voor alle klanten bieden wij gratis installatiehulp aan op afstand middels Teamviewer. Indien u hiervan gebruik wilt maken kunt u een email sturen naar onze klantenservice. Een medewerker zal dan zo snel mogelijk een afspraak inplannen.

Wat is het verschil tussen een fysieke levering met automatische verlenging of zonder?

Norton heeft recent een wijziging doorgevoerd in hun algemene voorwaarden. Hierdoor is het vanaf nu verplicht om betalingsgegevens in te voeren als u een Norton product sleutel wilt activeren.

Uit een recent onderzoek is gebleken dat veel klanten hier niet blij mee zijn en graag Norton zouden willen activeren zonder deze gegevens te hoeven invoeren.

Daarom zijn er nu 2 verschillende soorten Norton producten op de markt.

Het Norton product met als tekst - Fysieke levering is de variant waarbij het verplicht is om betaalgegevens in te voeren tijdens het activeren.

Bij de variant 'Zonder automatische verlenging' is het niet verplicht om betaalgegevens in te voeren tijdens het activeren.

Ik zie dat sommige software producten als levertijd 'Maatwerk' hebben, wat houdt dit in?

Sommige vooral zakelijke software licenties hebben wat meer tijd nodig voordat deze direct gebruikt kunnen worden. Bij een bestelling van deze licenties zullen onze medewerkers binnen 1 tot 2 werkdagen ervoor zorgen dat de benodigde instellingen zijn uitgevoerd zodat u zonder verdere problemen gebruik kunt maken van de software

Sommige software licenties moeten elke maand worden verlengd, hoe gaat dit met de betaling?

Sommige licenties hebben een licentieduur van 1 maand. Deze worden middels een automatische incasso automatisch verlengd iedere maand op de datum van aanschaf.

Deze incasso wordt uitgevoerd door onze betalingsprovider Mollie, daardoor ziet u op uw afschrift Stg Mollie Payments staan.

Opzeggen is geen enkel probleem, alle licenties die maandelijks worden verlengd kunnen worden opgezegd met een opzegtermijn van 1 maand.

Zijn jullie activatiecodes legitiem?

Jazeker, al onze activatiecodes komen direct van de fabrikanten af. Hierdoor weet u altijd 100% zeker dat u een werkende code heeft die niet eerder is gebruikt.

Mocht de code onverhoopt toch niet werken? Neem dan contact met ons op. Wij garanderen dat u altijd een werkende code ontvangt. Mocht blijken dat de code toch niet werkt dan ontvangt u zonder extra kosten een nieuwe.

Gratis installatiehulp, hoe kan ik hier gebruik van maken?

Wilt u gebruik maken van onze gratis installatiehulp? Geen probleem, stuur onze klantenservice een mail en geef aan dat u graag gebruik wilt maken van de installatieservice. Vergeet hierbij niet om uw bestelnummer erbij te vermelden

Een medewerker zal dan zo spoedig mogelijk een afspraak inplannen. Hierover krijgt u per email bericht.

Mocht u alvast wat voorbereidingen willen treffen, dan kunt u het programma Teamviewer het beste installeren op uw apparaat. Dit programma kunt u gratis downloaden via de volgende link Teamviewer downloaden

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €1,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.